- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، محمد بن صالح بن علي | - |
dc.contributor.author | الزهراني, كمال بن سعد بن عطيه | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:26:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:26:53Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118653 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التربية البدنية - دراسة وتعليم (ابتدائي) | - |
dc.subject | كرة القدم - دراسة وتعليم | - |
dc.subject | التليفزيون التعليمي - السعودية | - |
dc.title | تاثير استخدام اشرطه الفديو التعليميه في تعليم بعض مهارات كرة القدم لدي تلميذ الصف السادس الابتدائي | - |
dc.identifier.id | .b11000168 | - |
dc.identifier.callnum | 4576 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 130 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129859 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4576.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 965.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4576.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 14.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4576.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 131.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4576.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 223.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4576.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 110.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4576.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 118.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)