- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السقاف، احمد بن عبد الله | - |
dc.contributor.author | السلمي، سعيد بن نافع | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:25:25Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:25:25Z | - |
dc.date.issued | 1985 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118649 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التاريخ - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | تدريس منهج التاريخ الاسلامي | - |
dc.title | أثر تدريس وحدة في منهج التاريخ الاسلامي علي تحصيل تلاميذ الصف الثاني ثانوي ادبي | - |
dc.identifier.id | .b1100003x | - |
dc.identifier.callnum | 926 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 225 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129846 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
926.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa926.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 202.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont926.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 61.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind926.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.46 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu926.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 246.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title926.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)