- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عجلان، سهير بنت سليمان | - |
dc.contributor.author | وادى، فاطمة بنت حسن بن سليم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:22:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:22:53Z | - |
dc.date.issued | 1985 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118643 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الآباء والأبناء | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | - |
dc.title | الاتجاهات الوالدية من وجهة نظر اللأبناء وعلاقتها بالتحصيل الدراسى للتلميذات في شهادة الكفاءة المتوسطة | - |
dc.identifier.id | .b10999899 | - |
dc.identifier.callnum | 921 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 252 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129831 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
921.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.47 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa921.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 77.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont921.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 87.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind921.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 5.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu921.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 201.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title921.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)