- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله، عبد الرحمن صالح | - |
dc.contributor.author | القرشي، بريكان بركي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:20:52Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:20:52Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118638 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية بالقدوة | - |
dc.subject.other | دور القدوة الحسنة في تربية النشء | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | القدوة الحسنة ودورها في تربية النشء | - |
dc.identifier.id | .b10999498 | - |
dc.identifier.callnum | 860 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1404 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 226 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129785 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
860.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa860.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont860.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 40.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind860.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu860.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 165.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title860.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 13.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)