- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود حسين | - |
dc.contributor.author | عبده، هدى ابراهيم انور يوسف | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:20:29Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:20:29Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118637 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاشراف الفني | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | - |
dc.title | التوجية التربوي واقعه ومشكلاته في مدارس البنات الابتدائية داراسة ميدانية بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b10999486 | - |
dc.identifier.callnum | 859 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1403 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 197 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129783 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
859.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa859.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 125.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont859.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 127.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind859.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 5.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu859.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 270.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title859.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)