- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، اميرة بنت طه بن عبد الله | - |
dc.contributor.author | يماني, فائقة بنت عبده بن يحيي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:17:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:17:31Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118630 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | ابن باز، عبد العزيز بن عبد الله بن عبد الرحمن، - 1320-1420 هـ. - | - |
dc.subject.other | تراجم اسلامية | - |
dc.subject.other | تراجم ذاتية | - |
dc.subject.other | فقه الحنابلة - تراجم | - |
dc.title | الشيخ عبدالغزيز بن باز يرحمه الله جهوده وفكره التربوي | - |
dc.identifier.id | .b10999061 | - |
dc.identifier.callnum | 5016 | - |
dc.type.format | بحث | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | التربية الاسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 307 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129736 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5016.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 15.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5016.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5016.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 103.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5016.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 798.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5016.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 609.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5016.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)