- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد بن عبد الرحمن | - |
dc.contributor.author | القحطاني, محمد بن حسن بن سعيد ال سفران | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:17:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:17:03Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118629 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاطفال - علم النفس | - |
dc.subject.other | التربية الفنية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التعبير الفني في مرحلة الطفولة | - |
dc.title | نمو التعبير الفني في مرحلة الطفولة المتاخرة ومقارنتها بما يقابلها من مراحل تقسيمي فيكتور لو نفيلد وهربرت ريد | - |
dc.identifier.id | .b10999048 | - |
dc.identifier.callnum | 4567 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 181 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129734 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4567.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4567.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 38.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4567.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 70.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4567.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 334.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4567.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 211.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4567.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)