- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين | - |
dc.contributor.author | الحكمي، محمد بن يحيى بن أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:14:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:14:00Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118622 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | استخدام الالعاب التعليمية فى المرحلة الابتدائية | - |
dc.subject.other | الالعاب التعليمية | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.title | أثر استخدام الالعاب التعليميه على التحصيل في عملية الضرب لدى تلاميذ الصف الثالث بالمرحله الابتدائيه | - |
dc.identifier.id | .b10998895 | - |
dc.identifier.callnum | 4454 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 157 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129714 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4454.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4454.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 54.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4454.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 124.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4454.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 379.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4454.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 183.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4454.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)