- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نوري، عثمان أمين | - |
dc.contributor.author | الغامدي, محمد بن احمد غرم الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:13:15Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:13:15Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118620 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | العولمة وموقف التربية الاسلامية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | التحديات الاجتماعيه للعولمه وموقف التربية الاسلاميه منها | - |
dc.identifier.id | .b10998342 | - |
dc.identifier.callnum | 4564 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 243 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129649 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4564.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4564.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4564.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 8.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4564.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 53.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4564.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 136.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4564.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 192.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4564.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 79.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)