- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبدالله، محمد حسن | - |
dc.contributor.author | السلمي, طارق بن عبدالعالي بن صمل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:12:32Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:12:32Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118618 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | علم نفس الفروق الفردية | - |
dc.subject.other | علم النفس | - |
dc.title | الاسلوب المعرفي( التربوي _ الاندفاع ) والتفكير الابتكاري لدي عينه من طلاب الصف الثالث ثنوي بمدينه مكه المكرمه | - |
dc.identifier.id | .b10998093 | - |
dc.identifier.callnum | 4562 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 118 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129618 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4562.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4562.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4562.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 96.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4562.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 498.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4562.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 332.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4562.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)