- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طه، ربيع سعيد | - |
dc.contributor.author | المطيري , عيسي بن فرج بن عوض العزيزي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:10:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:10:16Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118614 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اختبارات مادة الرياضيات | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.title | مدي تنوع المستويات المعرفيه وفق تصنيف ولسون وتوفر شروط الاختبار الجيد في اختبارات ماده الرياضيات للصف الثالث المتوسط في محافظه المهد التعليميه | - |
dc.identifier.id | .b10995948 | - |
dc.identifier.callnum | 4660 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 123 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129380 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4660.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 403.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4660.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 34.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4660.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 38.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4660.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 412.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4660.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 50.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4660.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 65.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)