- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عالم، ابراهيم بن احمد بن محمد | - |
dc.contributor.author | الأكلبي، مفلح بن دخيل بن مفلح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:05:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:05:30Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118606 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الوسائل التعليمية - السعودية | - |
dc.subject | تكنولوجيا التعليم - السعودية | - |
dc.title | مدى تمكن طالب التربيه الاسلاميه المعلم في كليات المعلمين من انتاج واستخدام الوسائل وتقنيات التعليم | - |
dc.identifier.id | .b1099533x | - |
dc.identifier.callnum | 4450 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 189 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129298 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4450.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4450.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 76.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4450.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 92.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4450.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 585.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4450.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 247.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4450.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)