- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ربيع عمر بشير | - |
dc.contributor.author | الثبيتي, عائد بن علي بن عيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:04:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:04:28Z | - |
dc.date.issued | 1984 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118603 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المدارس الابتدائية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | الدور التربوي لمدير المدرسة الابتدائية كما يراه مديرو المدارس بمنطقة الطائف التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b10995195 | - |
dc.identifier.callnum | 842 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1404 | - |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 203 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129279 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
842.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa842.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 32.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont842.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 36.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind842.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu842.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 48.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title842.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)