- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، ضيف الله بن عواض | - |
dc.contributor.author | الصمداني, هاشم بن أحمد بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:02:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:02:40Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118598 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | اللغة الإنجليزية - دراسة وتعليم - السعودية | - |
dc.title | أثرالأشراف العيادي في إكساب مهارة الكتابة باللغة الأنجليزية ( التعبير الكتابي ) لطلاب الصف الثالث الثانوي | - |
dc.identifier.id | .b10994907 | - |
dc.identifier.callnum | 5046 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 200 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129241 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5046.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5046.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 67.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5046.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 174.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5046.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 656.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5046.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 390.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5046.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)