- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ظفر ، عبد الرزاق احمد | - |
dc.contributor.author | علوي ، محمد بن جميل بن علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:59:15Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:59:15Z | - |
dc.date.issued | 1423 | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118589 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | تفعيل اهداف الاشراف التربوي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | الاعلام التربوي ودوره في تفعيل أهداف الاشراف التربوي من خلال تواصله مع المؤسسات الاجتماعيه والتربويه | - |
dc.identifier.id | .b10994245 | - |
dc.identifier.callnum | 4442 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 299 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00129152 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4442.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4442.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4442.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 82.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4442.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 674.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4442.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 489.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4442.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 34.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)