- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طه، ربيع سعيد | - |
dc.contributor.author | الجعيد, مسفر بن سليم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:55:59Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:55:59Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118580 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - الطرق الاحصائية | - |
dc.subject.other | المتغيرات الاحصائية | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | تحليل التباين المصاحب واستخدامه في ضبط المتغيرات الآحصائية في البحوث التربوية | - |
dc.identifier.id | .b10992996 | - |
dc.identifier.callnum | 5045 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 114 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128977 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5045.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5045.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5045.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 76.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5045.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 399.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5045.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 257.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5045.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)