- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الرائقي، عبد اللطيف بن حميد | - |
dc.contributor.author | الظاهري، يحيى بن حميد راشد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:54:15Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:54:15Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118575 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الفيزياء - طرق تدريس - المرحلة الثانوية | - |
dc.subject.other | كتب الفيزياء بالمرحلة الثانوية | - |
dc.title | تحليل محتوى كتب الفيزياء بالمرحلة الثانويه في ضوء مدخل العلم والتقنيه والمجتمع | - |
dc.identifier.id | .b10992625 | - |
dc.identifier.callnum | 4532 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 205 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128917 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4532.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4532.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 43.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4532.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 70.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4532.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 586.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4532.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 436.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4532.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 35.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)