- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدخيل، ابراهيم العلي السليمان | - |
dc.contributor.author | الاحمدي، علي بن حسن بن حسين | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:53:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:53:34Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118573 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الصحة المدرسية | - |
dc.subject.other | الوعي الصحي لدى التلاميذ | - |
dc.title | مستوى الوعي الصحي لدى تلاميذ الصف الثاني الثانوي طبيعي وعلاقته باتجاهاتهم الصحيه في المدينه المنوره | - |
dc.identifier.id | .b10992406 | - |
dc.identifier.callnum | 4530 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 128 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128882 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4530.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 995.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4530.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 14.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4530.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 19.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4530.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 102.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4530.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 63.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4530.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 12.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)