- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النفيعي، عابد بن عبد الله بن احمد | - |
dc.contributor.author | العنزي، سعود بن شايش | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:51:22Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:51:22Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118567 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | علم النفس التربوي - السعودية | - |
dc.subject | طلبة المدارس الإعدادية - السعودية - عرعر | - |
dc.subject | علم نفس- الثقة بالنفس | - |
dc.title | الثقة بالنفس و دافع الإنجاز لدى عينه من الطلاب المتفوقين دراسيا والعاديين في المرحلة المتوسطه بمدينة عرعر | - |
dc.identifier.id | .b1099130x | - |
dc.identifier.callnum | 4526 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 150 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128727 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4526.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4526.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4526.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 56.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4526.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 431.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4526.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 301.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4526.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)