- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصباغ، رمضان بن أحمد بن عيد | - |
dc.contributor.author | الدعجاني, محمد بن زايد بن عوض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:48:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:48:28Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118559 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التوجيه والإرشاد الطلابي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | اسهام مديري المدارس المتوسطه والثانويه بمحافظة الطائف في برنامج التوجيه والارشاد الطلابي من وجهة نظر المرشدين الطلابيين | - |
dc.identifier.id | .b10990562 | - |
dc.identifier.callnum | 4617 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 195 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128631 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4617.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4617.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 15.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4617.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 86.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4617.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 187.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4617.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 44.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4617.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 51.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)