- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد صالح | - |
dc.contributor.author | قدح، عبد الرحمن بن محمد بن سعد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:44:13Z | - |
dc.date.created | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118547 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | - |
dc.title | فاعلية التعليم المعان بالحاسب الآلي في تعليم قواعد اللغة الانجليزية لطلاب الصف الثاني بالمرحلة الثانوية بمدارس مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b10989572 | - |
dc.identifier.callnum | 5006 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 168 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128497 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5006.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5006.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5006.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 91.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5006.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 511.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5006.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 322.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5006.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)