- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | - |
dc.contributor.author | العبادي , أحمد بن محمد بن متعب | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:41:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:41:17Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118538 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الإدارة التعليمية - مكة المكرمة | - |
dc.subject | العلاقات العامة - مكة المكرمة | - |
dc.subject | التخطيط التربوي - مكة المكرمة | - |
dc.title | التخطيط لأهداف وبرامج العلاقات العامه في ادارات التربيه والتعليم للبنين بمنطقة مكة المكرمه | - |
dc.identifier.id | .b10988178 | - |
dc.identifier.callnum | 4605 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 117 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128312 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4605.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4605.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4605.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 38.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4605.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 371.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4605.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 237.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4605.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)