- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد صالح | - |
dc.contributor.author | فلمبان, ندى حسن الياس | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:38:52Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:38:52Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118531 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | اللغة الانجليزية - تعليم و تدريس | - |
dc.title | الأساليب التدريسيه للقراءة الناقده المستخدمه من قبل معلمات اللغة الانجليزيه للصف الثاني الثانوي بمكة المكرمه | - |
dc.identifier.id | .b10987708 | - |
dc.identifier.callnum | 4699 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.description.extent | 125 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128238 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4699.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 23.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 45.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4699.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 94.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4699.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 314.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4699.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 154.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4699.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 14.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)