- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | هلال، محمد أحمد | - |
dc.contributor.author | دحلان , مرام محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:35:56Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:35:56Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118523 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | ‘التربية الفنية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التدريس المصغر | - |
dc.title | أثر التدريس المصغر على أداء طالبات التربيه العمليه بقسم التربيه الفنيه بكلية المعلمات بمكة المكرمه | - |
dc.identifier.id | .b10987216 | - |
dc.identifier.callnum | 4693 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 180ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128168 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4693.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4693.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4693.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 76.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4693.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 415.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4693.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 790.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4693.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 155.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4693.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)