- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله، محمد حسن | - |
dc.contributor.author | النخالي , أحمد عبدالله علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:33:02Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:33:02Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118514 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الموهوبون - علم النفس | - |
dc.subject.other | الابتكار | - |
dc.title | تنمية القدرات الابداعيه لدى عينه من تلاميذ المرحله الابتدائيه بمحافظة الطائف التعليميه دراسه شبه تجريبيه | - |
dc.identifier.id | .b10986455 | - |
dc.identifier.callnum | 4687 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 180ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128073 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4687.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4687.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4687.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 73.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4687.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 188.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4687.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 391.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4687.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 64.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4687.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)