- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، هاشم بكر محمد،1372هـ | - |
dc.contributor.author | الغامدي, علي بن محمد بن زهيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:30:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:30:58Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118508 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | تأهيل المعلمين | - |
dc.subject.other | المدرسون - تدريب | - |
dc.title | نموذج مقترح لبرنامج التدريب التحويلي لتأهيل معلمين للعمل في التعليم العام بالمملكة العربيه السعودية | - |
dc.identifier.id | .b10986005 | - |
dc.identifier.callnum | 4681 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 249ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00128013 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4681.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4681.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 59.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4681.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 713.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4681.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4681.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 287.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4681.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)