- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدخيل، ابراهيم بن علي سليمان | - |
dc.contributor.author | الأكلبي، محمد بن مقبل صقر المنيعي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:26:43Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:26:43Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118495 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاداء الفنى للمشرف التربوى | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | علاقه الاعباء الاداريه بالاداءالفني للمشرف التربوي المقيم في المدارس الابتدائيه بمحافظة بيشة | - |
dc.identifier.id | .b10985244 | - |
dc.identifier.callnum | 4727 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 129 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00127914 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4727.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 747.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4727.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 78.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4727.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 78.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4727.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 212.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4727.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 157.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4727.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)