- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن محمد حسان | - |
dc.contributor.adviser | حسان، حسن محمد إبراهيم | - |
dc.contributor.author | القناوي،عبد الله محسن عبدالمحسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:16:32Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:16:32Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118466 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التنمية الريفية | - |
dc.subject.other | المجتمع الريفي | - |
dc.subject.other | المدرسة في المجتمع الريفي | - |
dc.title | دور المدرسة الإبتدائية في تنمية المجتمع الريفي في المملكة العربية السعوديةفي إطار خطةالتنمية الثالثة | - |
dc.identifier.id | .b10984124 | - |
dc.identifier.callnum | 712 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 245 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00127779 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
712.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa712.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 37.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont712.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 21.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind712.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu712.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 26.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title712.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)