- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصباغ، رمضان بن احمد بن عيد | - |
dc.contributor.author | السلمي, سعود بن حميد بن عشاى | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T14:11:59Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T14:11:59Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118454 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | إدارة وتنظيم المدارس - السعودية - جدة | - |
dc.subject | الإدارة التعليمية | - |
dc.subject | التوجيه التربوي | - |
dc.title | دور مراكز الاشراف التربوي في حل مشكلات الاداره المدرسيه بمدارس التعليم العام بمحافظة جده | - |
dc.identifier.id | .b1098396x | - |
dc.identifier.callnum | 4764 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 265ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00127761 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4764.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4764.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4764.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 178.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4764.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 523.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4764.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 268.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4764.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)