- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد جميل خياط | - |
dc.contributor.adviser | خياط، محمد جميل علي | - |
dc.contributor.author | قزاز، عبدالله يحيى | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T13:30:14Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T13:30:14Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118335 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المشكلات الادارية التي تواجه مدراء المدارس المتوسطة | - |
dc.subject.other | مدراء المدارس المتوسطة | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | أهم المشكلات الإدارية التي تواجه مدراء المدارس المتوسطة بمكة المكرمة ومقترحات لحلها | - |
dc.identifier.id | .b10977296 | - |
dc.identifier.callnum | 498 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1403 | - |
dc.relation.dep | التربية | - |
dc.description.extent | 171ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00126943 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
498.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont498.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 95.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind498.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 530.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu498.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 360.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title498.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 53.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)