- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ربيع عمر بشير | - |
dc.contributor.adviser | بشير، ربيع عمر | - |
dc.contributor.author | الكنوي، جعفر علي بكر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T13:25:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T13:25:46Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118321 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الانضباط المدرسي | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | الإنضباط المدرسي في المرحله الثانوية (وسائله وأجهزة متابعة تحقيقه) : دراسة تحليلية لمدارس المملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b10974878 | - |
dc.identifier.callnum | 492 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1403 | - |
dc.relation.dep | التربية | - |
dc.description.extent | 265ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00126653 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
492.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont492.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 98.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind492.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu492.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 281.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title492.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 56.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)