- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله فكري العريان | - |
dc.contributor.adviser | العريان، عبد الله فكرى | - |
dc.contributor.author | دبلول، فريدة عبدالرحمن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T13:14:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T13:14:03Z | - |
dc.date.issued | 1982 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118288 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج - السعودية | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | - |
dc.title | أسباب انخفاض المستوي الدراسي في مادة اللغة الانجليزية لطالبات الصف الأول المتوسط بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b10971117 | - |
dc.identifier.callnum | 460 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1402 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 163ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00126129 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
460.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont460.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 73.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind460.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 4.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu460.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 46.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title460.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 40.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)