- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله فكري العريان | - |
dc.contributor.adviser | العريان، عبد الله فكري | - |
dc.contributor.author | الجاسر، أحمد إبراهيم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T13:13:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T13:13:46Z | - |
dc.date.issued | 1982 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118287 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التعليم المبرمج | - |
dc.title | دراسة تجريبية خاصة عن فاعلية التعليم المبرمج في تدريس الرياضيات المعاصرة للصف الأول المتوسط | - |
dc.identifier.id | .b10970873 | - |
dc.identifier.callnum | 458 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1402 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 170ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00126080 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
458.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont458.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 71.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind458.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu458.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 350.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title458.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 35.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)