- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمود السيد سلطان | - |
dc.contributor.adviser | سلطان، محمود السيد | - |
dc.contributor.author | وفا، صلاح الدين فؤاد محمود | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T13:10:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T13:10:04Z | - |
dc.date.issued | 1982 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118277 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الصناعي - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.title | التخطيط للتعليم الثانوي الصناعي ودورة في التنمية الاقتصادية والاجتماعية في المملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b10968568 | - |
dc.identifier.callnum | 449 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1402 | - |
dc.relation.dep | التربية | - |
dc.description.extent | 259ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00125698 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
449.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont449.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 276.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind449.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 10.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu449.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 633.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title449.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 106.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)