- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فتيني، عبد الله عبده | - |
dc.contributor.author | حكيم , جيهان بنت صدقة بن سليمان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T12:55:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T12:55:03Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118242 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الخط الديواني | - |
dc.subject.other | الخط العربي | - |
dc.subject.other | الخط الفارسي | - |
dc.title | دراسة تحليلية مقارنة لتشكيلات الخط الفارسي والخط الديواني والاستفادة منهافي ابتكار تصميمات معاصرة | - |
dc.identifier.id | .b10962487 | - |
dc.identifier.callnum | 4999 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 144 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00124592 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4999.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.65 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4999.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 34.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4999.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 88.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4999.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 346.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4999.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 86.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4999.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)