- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | - |
dc.contributor.author | الصعيدي, عمر بن سالم بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T12:54:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T12:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118241 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.subject.other | التقويم المستمر | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | ممارسات معلمى الصفوف المبكرة التقويم المستمر من وجهة نظر المشرفين التربويين بمنطة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b10962451 | - |
dc.identifier.callnum | 4998 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 98 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00124586 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4998.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abae4998.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 100.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4998.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 59.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4998.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 484.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4998.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 150.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4998.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)