- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | - |
dc.contributor.author | الزايدي، ضيف الله بن عواض عوض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T12:46:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T12:46:10Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118215 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | العنف في المدارس | - |
dc.title | استراتيجيات الادارة المدرسيه في مواجهة العنف الطلابي بالمرحله المتوسطه بمدينة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b10960260 | - |
dc.identifier.callnum | 4994 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 116 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00124218 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4994.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4994.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4994.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 9.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4994.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 161.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4994.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 461.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4994.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 224.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4994.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)