- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | - |
dc.contributor.author | آل عايش ، عبد الله خلفان عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T12:14:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T12:14:38Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118132 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | علم الاجتماع الإسلامي | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | التوجيه الاسلامي لعلم اجتماع التربيه | - |
dc.identifier.id | .b10950953 | - |
dc.identifier.callnum | 4962 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 400ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00122447 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4962.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 19.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4962.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 72.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4962.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 137.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4962.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 328.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4962.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4962.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 483.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4962.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)