- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | - |
dc.contributor.author | اللحياني، شهرة عبيد عبدالله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:54:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:54:04Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118075 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | دائرة التعلم | - |
dc.title | أثر إ ستخدام طريقة دائرة التعلم على تحصيل المفاهيم الجغرافيه وعلى الاتجاهات لدى طالبات الصف الأول المتوسط بالعاصمه المقد سة | - |
dc.identifier.id | .b1094266x | - |
dc.identifier.callnum | 4940 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 1ج | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00121352 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4940.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4940.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 58.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4940.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 93.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4940.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 144.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4940.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 643.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4940.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 12.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4940.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)