- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طه، ربيع سعيد | - |
dc.contributor.author | الخيري، محمود عبده محمود | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:53:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:53:07Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118072 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | استخدام السلاسل الزمنية للتنبؤ بالتغيرات الكمية | - |
dc.subject.other | التعليم - الطرق الاحصائية | - |
dc.subject.other | اهم عناصر التعليم العام لمحافظة القنفذة التعليمية | - |
dc.title | دراسه إحصائيه باستخدام السلاسل الزمنيه للتنبؤ بالتغيرات الكميه لاهم عناصر التعليم بمحافظة القنفذة التعليميه | - |
dc.identifier.id | .b10941836 | - |
dc.identifier.callnum | 4937 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 1ج | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00121243 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4937.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4937.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4937.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 179.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4937.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 627.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4937.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 338.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4937.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)