- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فهيم، محمد عيسى علي،1367هـ | |
dc.contributor.author | الحارثي، صلاح بن ردود بن حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:44:48Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:44:48Z | - |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118048 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإسلام والاقتصاد | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية - دراسة وتعليم | |
dc.subject.other | الثقافة الإسلامية | |
dc.subject.other | العولمة | |
dc.title | دور التربية الإسلامية في مواجهة التحديات الثقافية للعولمة | |
dc.identifier.id | .b10871524 | |
dc.identifier.callnum | 4192 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1422 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 362 ورقة ؛ 32 سم | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00109816 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4192.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4192.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 149.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4192.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 192.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4192.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 324.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4192.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 249.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4192.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 139.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)