- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبد الله بردي | |
dc.contributor.author | الحربي، فهد محمد غيمان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:44:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:44:17Z | - |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118047 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلاقات الانسانية في المدارس | |
dc.subject.other | العلاقات الإنسانية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | دور مديري المدارس في تفعيل العلاقات الإنسانية بالمدارس المتوسطة بالمدينة المنورة | |
dc.identifier.id | .b10871500 | |
dc.identifier.callnum | 4191 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1422 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 124 ورقة ؛ 30 سم | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00109814 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4191.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4191.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4191.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 101.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4191.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 381.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4191.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 188.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4191.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 46.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)