- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | - |
dc.contributor.author | الثقفي، خالد عطية جابر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:40:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:40:07Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118037 | - |
dc.description | 147ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله الجامعية | - |
dc.subject | علم النفس السلوكي | - |
dc.title | فاعلية النمط التسامحي والنمط التسلطي في إدارة الفصل علي تحصيل طلاب الصف الأول الثانوي في الرياضيات | - |
dc.identifier.id | .b10857461 | - |
dc.identifier.callnum | 4049 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00107989 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4049.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4049.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4049.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 50.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4049.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 398.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4049.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 285.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4049.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)