- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ظفر، عبد الرزاق أحمد | - |
dc.contributor.author | المطرفي، عامر ناجي عابد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:32:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:32:13Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118015 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الطرق الاشرافية | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - إدارة | - |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - إدارة | - |
dc.title | الأنماط الإشرافية الممارسة في المدارس الثانوية بمدينة مكة المكرمة والصعوبات التي تواجهها من وجهة نظر المعلمين والمشرفين التربويين | - |
dc.identifier.id | .b10821557 | - |
dc.identifier.callnum | 2693 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.description.extent | 148 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00101756 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2693.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2693.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 32.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2693.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 88.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2693.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 458.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2693.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 334.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2693.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 14.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)