- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطار، عمر بن حسين | - |
dc.contributor.author | الزيلعي، عبدالله بن علي بن حسن آل خليل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:31:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:31:17Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118012 | - |
dc.description | مشرف عطار عمر بن حسين | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الفلسفة البراجماتية | - |
dc.title | الفلسفة البراجماتية فى مجال التربية / دراسة نقدية تحليلية من وجهة نظر التربية الاسلامية | - |
dc.identifier.id | .b10816331 | - |
dc.identifier.callnum | 2563 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 116 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00100387 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2563.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2563.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2563.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 53.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2563.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 436.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2563.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 326.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2563.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)