- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، سعد عبد الله بردي | - |
dc.contributor.author | معافا، إبراهيم بن عبده عيسى | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:30:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:30:58Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118011 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | البريد - تدريب | - |
dc.subject.other | البريد - السعودية | - |
dc.title | الاحتياجات التدريبية بمركز التدريب البريدي بجدة من وجهة نظر رؤساء الأقسام البريدية | - |
dc.identifier.id | .b10815776 | - |
dc.identifier.callnum | 2562 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | مركز التدريب البريدي | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 147 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00100280 | - |
dc.description.theses | رسالة ماجستير | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2562.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2562.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 43.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2562.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 142.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2562.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 386.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2562.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2562.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)