- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | شاكر قنديل | - |
dc.contributor.author | الشلبي، طاهر محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:53:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:53:01Z | - |
dc.date.issued | 1405 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117914 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.subject.other | الذات | - |
dc.subject.other | اختبارات الذكاء | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.title | مقارنة المفهوم الذاتي لدى الطلاب المرتفعين والمنخفضين في التحصيل الدراسي في البيئة السعودية | - |
dc.identifier.id | .b10483433 | - |
dc.identifier.callnum | 947 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 149 ورقة ؛ 30 سم | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00061664 | - |
dc.description.theses | (ماجستير)-جامعة أم القرى، 1405 هـ | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
947.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.56 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa947.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 59.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont947.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 49.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind947.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 122.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title947.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)