- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فتحي مصطفي الزيات | - |
dc.contributor.author | الزهراني، مسفر سعيد محمد معجب | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:52:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:52:04Z | - |
dc.date.issued | 1405 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117911 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | - |
dc.title | مشكلات طلاب المرحلة الثانوية وحاجاتهم الإرشادية بمنطقة الباحة | - |
dc.identifier.id | .b1048338x | - |
dc.identifier.callnum | 944 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 230 ورقة ؛ 30 سم | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00061656 | - |
dc.description.theses | (ماجستير)-جامعة أم القرى، 1405 هـ | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
944.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa944.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 38.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont944.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 140.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind944.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 203.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu944.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 71.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title944.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)