- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | منصور، محمد جميل محمد يوسف | - |
dc.contributor.author | عارف، زبيدة أسامة محمود | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:49:52Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:49:52Z | - |
dc.date.issued | 1987 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117904 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | دوافع الإنجاز ودوافع الإنتماء وعلاقتها بالتفوق في التحصيل الدراسي لدى طالبات الثانوية العامة بجدة | - |
dc.identifier.id | .b10481722 | - |
dc.identifier.callnum | 2444 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1407 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 143 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00061540 | - |
dc.description.theses | أطروحة (ماجستير)-جامعة أم القرى، 1407 هـ | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2444.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2444.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2444.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 77.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2444.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 952.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2444.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 809.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2444.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)