- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | شاولي، أحمد توفيق | - |
dc.contributor.author | منير الدين، أميرة بنت عبد الرحمن محمد علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:47:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:47:31Z | - |
dc.date.issued | 1988 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117897 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الرسم -دراسة وتعليم -طلاب المرحلة الابتدائية | - |
dc.title | تنمية الإبداع في الرسم عند طالبات المرحلة الابتدائية في مدرستين من مدارس مكة | - |
dc.identifier.id | .b10477056 | - |
dc.identifier.callnum | 2441 أطروحة | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1408 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 110 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00061288 | - |
dc.description.theses | أطروحة (ماجستير)-جامعة أم القرى، 1409 هـ | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2441.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2441.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 37.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2441.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 55.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2441.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 514.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2441.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 408.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2441.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)